Digitalizarea activitatilor de service

Gestioneaza si optimizeaza operatiunile de service, de oriunde si oricand

Vizibilitate completa operatiuni | Gestionare piese de schimb si interventii | Planificare eficienta

Software pentru service

Administreaza integrat toate resursele si costurile de service si mentenanta

Planificarea si alocarea resurselor, monitorizarea si optimizarea timpului si costurilor, precum si gestionarea echipamentelor si stocurilor necesare pentru prestarea serviciilor pot fi administrate eficient printr-un sistem complet dedicat activitatilor de service. Solutia este capabila sa acopere cu succes atat activitatile de instalare, cat si tipuri de mentenanta, realizand managementul optim al fiecarei etape de lucru:

cpm

Bugetarea completa a activitatilor de service

Companiile care ofera servicii de mentenanta trebuie sa aiba control total asupra costurilor, resurselor umane, pieselor de schimb si alocarii timpului de lucru, avand, in acelasi timp, capacitatea de a previziona rezultatele viitoare. Solutiile de analiza si bugetare pot ajuta la planificarea detaliata a activitatilor de service si mentenanta, astfel:

Management Service

Obtine control total asupra operatiunilor de service, de la planificare la raportare

Solutia pentru service si mentenanta poate sustine fiecare etapa pe care o presupune procesul de gestionare a interventiilor, de la planificare pana la raportare. Programul combina activitati de administrare a tichetelor de service cu functionalitati avansate de programare, monitorizare si control al taskurilor de service pe teren, realizand conexiunile necesare pentru optimizarea tuturor operatiunilor.

Creeaza noi intalniri si aloca resurse pentru sedintele programate

Solutia pentru managementul operatiunilor de service include un calendar integrat, care permite crearea, planificarea si alocarea resurselor intr-un mod intuitiv si flexibil.

Functionalitati

Gestioneaza eficient programul operatiunilor de mentenanta

Sistemul permite crearea programarilor, automat sau folosind instrumentele drag & drop in ecranul de interventii, prin utilizarea culorilor pentru a identifica statusul fiecarei comenzi de service.

Functionalitati

Gestioneaza optim activitatile de service si mentenanta

Solutia permite gestionarea facila a planificarii resurselor, asigurand alocarea celor mai potrivite persoane, la momentul oportun si cu competentele necesare.

Functionalitati

planificare resurse sistem software erp

Administreaza optim stocurile pentru activitatile de mentenanta

Operatiunile de service necesita o gestionare riguroasa a pieselor de schimb, monitorizarea in timp real a stocurilor si o integrare eficienta intre procesele logistice si cele de intretinere.

Functionalitati

management stocuri in sistem erp - gestiune service si mentenanta

Imbunatateste eficienta interventiilor prin optimizarea traseelor

Informatiile grafice despre locatie, timpul de condus si alte detalii relevante sunt afisate imediat pe dispozitivul mobil al operatorului aflat in deplasare, oferind acces in timp real de oriunde.

Functionalitati

Monitorizeaza eficient activitatile desfasurate in teren

In timpul interventiei, tehnicianul inregistreaza in aplicatie piesele inlocuite si operatiunile realizate, iar datele sunt salvate in sistem si pot fi accesate ulterior pentru analize sau raportari.

Functionalitati

interventie tehnica xrp

Asigura performanta optima prin testare si validare completa

Dupa finalizarea lucrarilor prevazute in contract, tehnicianul completeaza raportul de interventie, mentionand operatiunile efectuate si materialele utilizate.

Functionalitati

Imbunatateste experienta clientilor prin portalul de self-service integrat

Portalul le permite clientilor sa raporteze incidente, sa vizualizeze si sa descarce facturi, iar toate solicitarile sunt preluate automat de sistemul ERP pentru o gestionare rapida si eficienta.

Functionalitati

Simplifica procesul de facturare pentru serviciile prestate

Dupa indeplinirea activitatii, departamentul financiar intervine pentru a genera factura in functie de serviciile prestate, aceasta fiind trimisa clientului prin email sau disponibila in portalul de client.

Functionalitati

facturare si plata interventii
Clienti

Clienti

Romcarbon, Eldon, QFort, Procema etc.

Aplicatia mobila

Mobilizeaza echipele din teren pentru interventii rapide, corecte si transparente

Disponibila atat pe platformele IOS, cat si pe Android, aplicatia mobila ofera capabilitati care permit derularea mai eficienta a activitatii din teren si cresterea nivelului de satisfactie al clientilor prin rezolvarea rapida si corecta a cererilor transmise.

Ce spun clientii

Frigotehnica - lider pe piata de instalatii frigorifice din Romania

MENTENANTA PROACTIVA SI REACTIVA

Service inteligent, integrat si adaptat industriei tale

Indiferent daca interventiile au loc la fata locului sau prin suport de la distanta, sistemul pentru service si mentenanta permite automatizarea alocarii tehnicienilor si a programarilor preventive, monitorizarea in timp real a echipamentelor si pieselor de schimb, precum si generarea rapida a rapoartelor. In plus, contribuie la reducerea costurilor si la respectarea stricta a standardelor si obligatiilor contractuale.
Echipamente si utilaje
echipamente si utilaje in service
  • Alocare automata a tehnicienilor disponibili pe baza locatiei si competentei
  • Mentenanta programata si inspectii periodice, generate conform planului de intretinere preventiva stabilit
  • Acces in timp real la stocurile de piese de schimb si livrare rapida la locul interventiei
  • Gestionare completa a fluxului RMA (Return Merchandise Authorization), de la inregistrare pana la finalizarea reparatiei
  • Urmarire automata a statusurilor echipamentelor returnate
  • Management eficient al capacitatii atelierului, cu alocarea resurselor si pieselor necesare in functie de disponibilitate
  • Diagnosticare tehnica la distanta, prin telefon sau portal client, pentru trierea rapida a problemelor si evitarea deplasarilor inutile
  • Tichete de service cu SLA-uri definite, acces la istoricul complet al echipamentului si documentatie tehnica integrata
  • Rapoarte post-interventie generate automat, cu ore lucrate, piese utilizate, costuri etc.
Constructii
sistem software pentru service - constructii
  • Depanare on-site pentru utilaje defecte, cu localizare automata a echipamentului si alocare rapida a echipei de interventie
  • Alocare optima a echipei de service, in functie de locatia santierului, disponibilitatea personalului si competentele tehnice
  • Stoc actualizat in timp real, corelat cu traseul si interventiile tehnicienilor
  • Comenzi automate pentru revizii periodice obligatorii (ITP intern, sisteme hidraulice, electrice etc.)
  • Programare automata a verificarilor tehnice, conform cerintelor legale (ISCIR, normativ PSI)
  • Notificari automate pentru reparatii si revizii periodice
  • Monitorizare a uneltelor defecte retrase de pe santier si repunerea lor in circulatie
  • Evidenta completa a consumabilelor, pieselor schimbate si duratei de stationare a echipamentelor
  • Istoric de service integrat in fisa fiecarui echipament, accesibil in timp real
Instalatii
service instalatii
  • Programare automata a echipelor mobile pentru interventii, pe baza proximitatii, disponibilitatii si competentelor tehnice
  • Check-in/Check-out la locatia clientului, cu generare automata a raportului de interventie transmis instant
  • Acces la istoricul echipamentului si rezervare automata a pieselor de schimb
  • Planificarea mentenantei preventive (ex.: primavara/toamna pentru HVAC, verificari sezoniere pentru sisteme termice, sanitare sau BMS)
  • Evidenta obligatiilor contractuale (vizite, SLA, echipamente), cu alerte pentru intarzieri sau abateri
  • Generare automata a fiselor de lucru, cu activitati predefinite conform contract, echipament si locatie
  • Aplicatie mobila cu acces la documentatie, fotografii, piese folosite etc.
  • Dashboarduri pentru monitorizarea interventiilor, echipelor etc.
  • Integrare cu sistemele clientilor (ex.: Building Management Systems) pentru receptionarea automata a alertelor
Distributie si logistica
sistem software pentru service - distributie si logistica
  • Service on-site pentru echipamente de manipulare (benzi transportoare, stivuitoare, lifturi hidraulice etc.)
  • Suport tehnic pentru echipamente IT de picking si scanning (cititoare coduri de bare, terminale mobile, imprimante etichetare)
  • Mentenanta pentru infrastructura logistica instalata (rafturi inteligente, sisteme de transport intern automatizat)
  • Gestionarea RMA pentru echipamente defecte returnate de clienti (flux complet: inregistrare - diagnostic - reparatie - retur)
  • Monitorizarea in garantie a echipamentelor vandute, cu alerte pentru expirarea garantiei si posibilitate de extindere
  • Documentatie digitala asociata produselor vandute: fise tehnice, instructiuni de service, istoricul interventiilor
  • Rezervare automata a pieselor de schimb asociate produsului direct din fisa echipamentului
IT & Tehnologie
sistem software pentru service it si tehnologie
  • Generare automata a tichetelor pe baza incidentelor raportate
  • Alocare rapida a tehnicienilor IT pentru interventii fizice sau schimburi de echipamente
  • Management complet al echipamentelor aflate la client
  • Modul integrat de ticketing si SLA management pentru incidente, solicitari si modificari
  • Posibilitatea raportarii activitatii de suport tehnic oferit la distanta prin telefon, e-mail, aplicatie mobila sau remote desktop
  • Planificare automata a mentenantei IT recurente (actualizari software, patch management, verificari de securitate)
  • Gestionare RMA pentru echipamente IT in garantie sau leasing
  • Evidenta a licentelor software si notificari pentru expirari sau reinnoiri
  • Raportare automata pentru SLA-uri, timp mediu de raspuns si costuri pe tichet sau client
  • Aplicatie mobila cu acces la fise de echipamente, documentatie si istoricul incidentelor

mentenanta

Realizeaza eficient planuri de intretinere si revizii pentru fiecare echipament pe care il detii

In ceea ce priveste tipurile de mentenanta, sistemul acopera activitatile de instalare si asigura o gestionare eficienta a fiecarei etape de lucru. Solutia software coordoneaza programarile pentru mentenanta si cererile de reparare a defectiunilor, monitorizand in acelasi timp piesele de schimb utilizate la fiecare instalatie sau echipament.

Mentenanta preventiva

  • Detectarea devierilor inainte de aparitia defectiunilor
  • Planificarea inspectiilor, testelor si inlocuirilor pieselor
  • Stabilirea unui plan de mentenanta pentru fiecare utilaj
  • Interventii programate pentru a preveni deteriorarea

Mentenanta corectiva

  • Identificarea rapida a defectiunilor si alocarea activitatilor de reparatie
  • Remedierea operativa pentru reluarea functionarii normale
  • Gestionarea eficienta a resurselor necesare
  • Reluarea proceselor inainte de aparitia situatiilor critice

Mentenanta autonoma

  • Operatiuni simple de intretinere: inspectii vizuale / senzoriale
  • Prevenirea defectiunilor prin implicarea operatorilor
  • Operatorii sunt responsabili pentru curatare si inspectie
  • Verificarea preciziei si alte activitati de intretinere

Mentenanta predictiva

  • Prezicerea momentului posibil al defectarii unui echipament
  • Monitorizarea utilajelor prin parametri analizati
  • Detectarea timpurie a defectelor pentru planificare strategica
  • Actiuni proactive pentru evitarea posibilelor deteriorari

Analize & Dashboarduri

Monitorizeaza si evalueaza performanta activitatilor de service

Monitorizarea progresului afacerii si identificarea din timp a situatiilor critice din piata sau din organizatie, sunt esentiale pentru viitorul companiei. Sistemul transforma datele brute in informatii usor de vizualizat si de inteles, oferind o imagine clara asupra afacerii si posibilitatea de a reactiona prompt, ori de cate ori este necesar.

Prezentare date

in dashboarduri personalizabile

Calcul necesar

de aprovizionare pe baza bugetarii

Evaluare costuri

de mentenanta pe client sau produs

Analiza date

pentru predictia defectiunilor utilajelor

Monitorizare resurse

pentru alocarea optima a pieselor

Alocare automata

a tuturor cheltuielilor operationale

Esti pregatit sa ne cunoastem?

solicita o intalnire cu un consultant senior software dec 2022

Esti pregatit sa ne cunoastem?

Noutati

Studii de caz si articole utile

Sistem-ERP-vs-CRM-Diferente-si-asemanari-dintre-un-ERP-si-un-soft-CRM-social-media BG

Sistem ERP vs CRM. Diferente si asemanari dintre un ERP si un soft CRM

Solutiile ERP CRM faciliteaza distributia informatiilor intre angajatii unei companii si pun la dispozitia managerilor rapoarte detaliate privind performantele inregistrate. In plus, atat CRM software, cat si sistemul ERP contribuie la realizarea obiectivului, asigurand totodata cresterea vanzarilor si diminuarea costurilor.

Implementare-ERP-bune-practici-si-riscuri-ale-implementarii-unui-sistem-ERP-social-mediak

Implementare ERP – bune practici si riscuri ale implementarii unui sistem ERP

Care sunt cele mai bune practici pentru implementarea unui ERP software? Aceasta este o intrebare esentiala pe care trebuie sa ti-o adresezi atunci cand intentionezi sa implementezi un sistem de gestionare a resurselor. O planificare riguroasa, testarea atenta si adaptarea solutiei la particularitatile businessului sunt cruciale pentru a asigura o

Solutie completa pentru gestionarea activitatilor de service, de oriunde si oricand