SensoPRO Milano depaseste recordurile de Black Friday cu tehnologiile Senior Software
Home » SensoPRO Milano depaseste recordurile de Black Friday cu tehnologiile Senior Software
Black Friday 2025 a adus rezultate spectaculoase pentru SensoPRO Milano, confirmand rolul esential pe care digitalizarea si solutiile integrate il au in perioadele cu volum crescut de vanzari. Combinand strategia solida a brandului cu tehnologiile de ultima generatie furnizate de Senior Software, compania a gestionat campania cu o acuratete si o eficienta remarcabile.
In cadrul campaniei de Black Friday, SensoPRO Milano, distribuitor de top in comertul online cu produse cosmetice, a lansat peste 5000 de reduceri pe platformele proprii si pe cinci marketplace-uri din Romania, Bulgaria si Ungaria, inclusiv pe Trada.ro – marketplace dezvoltat de Senior Software. Cresterea semnificativa a volumului de vanzari a fost gestionata printr-o infrastructura digitala robusta, bazata pe SeniorERP – sistem ERP de gestionare a resurselor si WMS – solutie de optimizare a proceselor logistice.
Utilizarea sistemelor performante a permis companiei sa atinga rezultate semnificative:
- 42% crestere a vanzarilor fata de Black Friday 2024
- 36% reducere a timpului de expediere a comenzilor
- Procesarea si livrarea a peste 15.000 de comenzi fara intarzieri si blocaje

Black Friday este cea mai intensa perioada din an pentru noi, iar rezultatele din 2025 au confirmat cat de importanta este o infrastructura tehnologica stabila si bine integrata. Strategia noastra de crestere s-a bazat pe o organizare riguroasa a proceselor, iar solutiile SeniorERP si WMS au completat perfect acest efort, oferindu-ne vizibilitate, ordine si viteza in momentele in care fiecare minut conteaza.
Cu ajutorul sistemelor implementate de Senior Software am reusit sa procesam un volum record de comenzi fara blocaje si sa mentinem acuratetea operationala pe care clientii nostri o asteapta. Nu vorbim doar despre tehnologie, ci despre un parteneriat care ne ajuta sa lucram mai eficient si sa ne concentram pe dezvoltare.
Ionut Ecobescu, CEO – SensoPRO Milano
Rezultatele confirma ca o digitalizare sustinuta de Senior Software ofera companiilor capacitatea de a scala controlat, de a mentine performanta la un nivel constant si de a-si consolida avantajul competitiv in momentele critice ale calendarului de retail.
Despre SensoPRO Milano
Compania ofera o gama variata de produse cosmetice sub brandurile proprii, SensoPRO Milano si LUXORISE, precum si sub alte marci recunoscute pe plan international. Produsele sunt comercializate in Romania, Ungaria si Bulgaria, atat pe marketplace-uri, cat si prin magazinele online www.sensopro.ro, www.luxorise.ro, www.kitunghii.ro si www.pensulemachiaj.ro.



