SeniorERP – versiune noua si optimizata pentru lucru la distanta
Home » ERP – versiune noua si optimizata pentru lucru la distanta
SeniorERP este acum disponibil intr-o versiune noua, optimizata pentru lucrul de la distanta. Aplicatia poate fi implementata remote si ofera functionalitati suplimentare pentru cresterea vanzarilor, gestionarea eficienta a clientilor, marketing, raportare si analiza.
Cea mai noua versiune SeniorERP este acum disponibila si sustine lucrul la distanta. Solutia ERP pentru managementul integrat al afacerii cuprinde acum o gama extinsa de functionalitati, grupate pe arii functionale ce acopera toate componentele uzuale de de business: Marketing si Vanzari, Aprovizionare si Productie, Financiar si Contabilitate, Stocuri si Logistica, Administrare si Organizare, Raportare si Analiza.
Cu peste 17 ani de know-how incorporat, noua versiune a sistemului SeniorERP vine cu o gama de functionalitati care sustin lucrul la distanta, te ajuta sa colaborezi mai bine cu partenerii si sa gestionezi mai eficient resursele de business:
- Interfete Web si mobile pentru accesul in timp real, de la distanta
- Functionalitati de CRM si SFA incluse in ERP
- Dashboard-uri interactive de analiza a datelor
- Definire organigrama si organizare activitati sub forma de grafic Gantt
- Sistem configurabil de alerte si notificari
- Fluxuri online de aprobare documente
- Trasabilitate documente
- Pachet Office integrat
- Serviciu de e-mailing integrat
- Calendar individual cu activitatile programate
- Chat intre utilizatori, cu legaturi la documentele din sistem

Multe companii se adapteaza la situatia actuala si cauta solutii care sa le sustina planurile de business si metodele de lucru, iar utilizarea unui ERP potrivit face diferenta. Astfel, am folosit feedbackul din piata, know-how-ul a sute de implementari reusite si inovatia tehnologica pentru a livra o versiune a solutiei SeniorERP pentru viitor. Vorbim de un sistem informatic modern si adaptabil, conceput pentru a raspunde celor care doresc sa fie in permanenta conectati la business, chiar si in situatii in care se impune distantarea fizica.
Daniel Toma, Director General – Senior Software
SeniorERP pentru afaceri mai eficiente
Functionalitatile din noua versiune SeniorERP simplifica si mai mult activitatea managerilor si a echipelor coordonate de acestia, contribuind la:
- Urmarirea eficienta a indicatorilor de performanta
- Monitorizarea operatiunilor in timp real
- Urmarirea si valorificarea potentialilor clienti
- Imbunatatirea proceselor decizionale
- Simplificarea tuturor proceselor implicate in activitatile comerciale
- Conturarea de strategii mai eficiente
- Un control crescut asupra afacerii
SeniorERP cu implementare si suport remote
Pentru a sustine si mai mult activitatea la distanta, Senior Software realizeaza procese de implementare remote. Printre clientii care au beneficiat de acest tip de implementare se numara: Pro Activ, Spy Shop, Laktotrio, Seleron, Produse Moldovenesti si Mauriziaro Meat.

E clar ca Senior Software are toate toolurile necesare pentru a realiza o implementare de la distanta, inclusiv know-how-ul, o echipa de oameni profesionisti, foarte bine pregatiti. Suntem extrem de incantati de alegerea facuta, iar faptul ca implementarea s-a realizat remote nu a ingreunat sub nicio forma comunicarea dintre Pro Activ si Senior Software. E ca si cum echipa ar fi aici si nu avem niciun fel de bariera sau de sincopa.
Alin Ionescu, Director Executiv Pro Activ
In plus, cu Senior CloudBridge, un sistem disponibil in cloud, utilizatorii SeniorERP pot beneficia si de serviciul de suport tot de la distanta. Operatorii Senior Software se pot conecta in mod securizat la statiile de lucru ale utilizatorilor pentru a monitoriza functionarea aplicatiei, pentru upgrade-uri sau pentru remedieri.
Despre Senior Software
Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in cinci locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara) cu o echipa formata din 190 de angajati.



