Sedona si-a optimizat activitatile de vanzare cu solutia SeniorERP
Home » Sedona si-a optimizat activitatile de vanzare cu solutia SeniorERP
Sedona ALM, distribuitor de aparatura fiscala, a inlocuit vechile aplicatii neintegrate cu solutia ERP de la Senior Software. Compania a eliminat astfel situatii precum lipsa accesului in timp real la date de interes, implicarea unui numar mare de resurse in activitatile curente si multe altele.
Compania Sedona si-a optimizat activitatea de distributie dupa ce a decis sa implementeze solutia ERP de la Senior Software. Sistemul s-a integrat usor cu celelalte softuri utilizate de companie, ceea ce a permis gestionarea cu succes a tuturor proceselor de business.
Cu o cifra de afaceri de circa 17 milioane RON, compania Sedona distribuie o gama larga de echipamente fiscale, accesorii si consumabile. Anterior parteneriatului cu Senior Software, distribuitorul utiliza sisteme neintegrate si, prin urmare, transferul si accesul la informatii de business se realiza cu dificultate, implica multiple resurse, iar acuratetea datelor nu era garantata. Managerii nu dispuneau de o imagine clara asupra situatiilor cu privire la vanzari, stocuri si nu numai, aspecte ce impiedicau gestionarea optima a afacerii si conturarea unor directii potrivite de business. Astfel, in urma unei analize detaliate a solutiilor din piata, Sedona a ales sa implementeze sistemul SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor companiei de la Senior Software.

„Nevoia de integrare si de urmarire centralizata a fost factorul decisiv ce a dus la implementarea solutiei de la Senior Software. In trecut, noi nu aveam o gestiune corespunzatoare a stocurilor, iar evidenta contabila era tinuta intr-un program extern, prin urmare erau necesare transferuri de date intre sisteme. In plus, activitatea noastra era ingreunata de blocajele pe care le intampinam in integrarea programului de gestiune cu alte aplicatii interne.”
Alexandru Lembrau
Printre rezultatele pe care Sedona ALM le-a inregistrat cu sistemul de la Senior Software se numara:
- Vizibilitate crescuta asupra activitatilor angajatilor
- Reducerea timpului de preluare si procesare comenzi
- Trasabilitate completa asupra stocurilor si asupra operatiunilor din depozit
- Gestionarea integrata a resurselor si a operatiunilor financiar-contabile
- Acces rapid la informatii de interes, actualizate in timp real
- Cresterea operativitatii in activitatile de zi cu zi
Dispunem de o solutie software completa […]. Cu SeniorERP gestionam intr-un singur program toate operatiunile de contabilitate, logistica, vanzari si nu numai. Sistemul a simplificat intregul proces de receptie marfa, eliminand discrepantele dintre stocul scriptic facturat de furnizori si cel faptic receptionat.
La fel de important este pentru noi faptul ca sistemul are o interfata intuitiva […], dar si ca accesul se poate face pe baza de roluri stabilite intern. Aceste aspecte au determinat eliminarea erorilor de operare si cresterea productivitatii personalului […] Un alt plus il reprezinta rapoartele pe care le obtinem cu SeniorERP, de unde putem observa cu usurinta informatiile de interes.
Alexandru Lembrau, Owner - Sedona ALM
Despre Sedona ALM
Sedona este furnizor de sisteme fiscale POS all-in-one pentru comerciantii din Romania, dar si din alte tari din cadrul UE. Din 2002, societatea a inceput sa vanda case de marcat, extinzandu-si treptat gama de produse si servicii oferite. In prezent, portofoliul companiei cuprinde si imprimante fiscale, cititoare coduri de bare, cantare electronice, masini de numarat si verificat bancnote, programe si aplicatii pentru dispozitive mobile etc.



