GESTIUNE STOCURI

SeniorInventory

Automatizarea proceselor de aprovizionare si planificare stocuri
Previzionare inteligenta a cererii | Planificare si control multi-locatie | Alerte stoc

INVENTORY

Planifica si optimizeaza stocurile, generand rapid comenzi de aprovizionare

SeniorInventory iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa aloci marfa. Sistemul iti permite sa reduci investitia in stocuri prin automatizarea activitatilor de aprovizionare, precum planificarea stocurilor sau generarea comenzilor de aprovizionare, transfer sau productie.

Interfata intuitiva a programului faciliteaza accesul rapid la informatii, permitand angajatilor sa identifice din timp eventualele probleme, pentru a le rezolva prompt si eficient. In plus, sistemul te ajuta sa obtii pana la:

functionalitati

Gestionezi eficient stocurile pentru un numar nelimitat de locatii

Cu sistemul SeniorInventory, planificarea, administrarea si optimizarea stocurilor se realizeaza mult mai eficient si mai simplu, programul luand in considerare toate elementele necesare in proces, precum cererea si obiectivele cu privire la nivelul de servire, pentru fiecare articol individual din fiecare locatie.

Sistem de alerte

Evidentiezi problemele legate de stoc care necesita atentie: articolele cu stoc insuficient sau epuizabil in orizontul de planificare

Planificare
multi-locatie

Administrezi stocurile pentru un numar nelimitat de locatii, fiind posibila reaprovizionarea fiecarui articol din fiecare locatie

Previzionare stocuri

Gestionezi cu usurinta articolele cu viteza mica de rotatie, cerere variabila sau sezoniera, intr-un mod eficient si organizat

Comenzi de reaprovizionare

Optimizezi fluxul de aprovizionare, asigurand disponibilitatea produselor necesare si reducand costurile stocurilor deficitare

Optimizare stocuri

Analizezi cererea curenta si previzionezi cererea viitoare de stoc si evidentiezi situatiile exceptionale care necesita atentie

Generare ordine de productie

Gestioneaza eficient resursele, prin transmiterea automata a comenzilor catre departamentele de productie

rezultate

Obtine cele mai bune rezultate cu solutia SeniorInventory!

Pe langa reducerea semnificativa a timpului de planificare a marfurilor si pregatirii comenzilor, SeniorInventory ajuta companiile sa obtina pana la:

15 %

reducere a lipsei de stoc

15 %

diminuare a cheltuielilor

5 %

crestere a productivitatii

75 %

scadere a timpului de analiza
"SeniorInventory vine in ajutorul utilizatorului prin scurtarea semnificativa a timpului petrecut pentru pregatirea comenzilor, in cazul nostru cu aproximativ 40%, avand o interfata facila in care regasesti toate informatiile de care ai nevoie, fara sa fii nevoit sa deschizi alte cateva fisiere din care sa-ti extragi informatiile corecte."
julien stile - implementare solutii senior software
Daniela Pana
Managing Partner - Julien Stile

etape aprovizionare

Sistemul software SeniorInventory acopera cu succes toate etapele procesului de aprovizionare

Programul software de aprovizionare si management stocuri este structurat in mai multe etape, pentru a garanta o gestionare cat mai precisa a stocurilor. In acest mod, sistemul pentru optimizarea stocurilor iti indica ce trebuie sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa stochezi marfa, astfel incat sa obtii un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.

Previzionare stocuri
In lipsa unui sistem eficient de previzionare a cererilor clientilor, o companie ar trebui sa mentina intotdeauna rezerve mari de stocuri pentru a putea acoperi comenzile acestora. SeniorInventory ofera instrumentele necesare pentru a previziona cererea viitoare. In plus:
  • Analizeaza automat istoricul vanzarilor pentru identificarea cererii
  • Estimeaza cererea viitoare folosind algoritmi de previzionare
  • Calculeaza nivelurile optime de stoc pentru fiecare produs
  • Optimizeaza reaprovizionarea si stabileste nivelul minim de stoc necesar
  • Asigura disponibilitatea produselor fara pierderi inutile
Afla mai multe detalii! →
Stabilire necesar
In continuare, aplicatia Inventory calculeaza cantitatea de stoc necesara pentru a acoperi comenzile estimate, pe baza prognozei realizate anterior. In plus, sistemul:
  • Ajusteaza automat nivelurile de stoc pentru a minimiza riscurile de deficit sau exces de inventar
  • Genereaza un raport detaliat care evidentiaza discrepantele dintre stocul actual si cerintele anticipate
  • Faciliteaza planificarea achizitiilor si previne lipsa de produse
  • Ofera recomandari automate pentru achizitii, evitand intarzierile
Afla mai multe detalii! →
Propunere stocuri
Sistemul propune achizitia sau transferul produselor necesare, luand in considerare marfa deja existenta in toate locatiile, prevenind in acest mod aparitia suprastocului si posibilele pierderi. Astfel, solutia:
  • Ia in calcul stocurile disponibile din toate locatiile
  • Respecta pragurile minime si maxime definite pentru fiecare produs
  • Analizeaza comenzile in curs si istoricul de consum
  • Anticipeaza cererea pe baza sezonalitatii si tendintelor trecute
  • Optimizeaza timpii de reaprovizionare si fluxurile logistice
Afla mai multe detalii! →
Modificari in timp real
In cazul aparitiei unor comenzi neprevazute sau a impedimentelor de natura financiara, este posibila ajustarea rapida a setarilor in software-ul de gestionare a stocurilor. Aceste modificari in timp real permit:
  • O mai buna gestionare a resurselor prin ajustari dinamice ale stocurilor
  • Mentinerea unui flux de lucru eficient chiar si in conditii instabile
  • Minimizarea impactului negativ al unor situatii neprevazute asupra activitatii curente
  • Continuitatea operationala prin flexibilitate sporita
Afla mai multe detalii! →
Grupare & verificare
planifica si optimizeaza stocurile cu inventory
Sistemul permite verificarea rapida a stocurilor direct in aplicatie, prin setarea alertelor care ii avertizeaza pe utilizatori atunci cand este necesar sa verifice un anumit grup de produse. In plus, acestia pot:
  • Personaliza frecventa si tipul alertelor pentru a se adapta nevoilor specifice ale afacerii lor
  • Prioritiza grupuri de produse esentiale (ex.: rulaj mare, sezonalitate, consum strategic)
  • Vizualiza intr-un singur ecran toate grupurile cu risc si timpul estimat pana la epuizare
  • Accesa recomandari automate privind reaprovizionarea si redistribuirea
Afla mai multe detalii! →

BENEFICII

Trasabilitate si management complet al stocurilor!

Sistemul software Inventory este capabil sa gestioneze optim stocurile a mii de articole din multiple locatii de stocare a marfurilor. De asemenea, datorita eficientizarii proceselor, companiile pot minimiza costurile operationale si imbunatati eficienta resurselor umane. Prin utilizarea solutiei Inventory de la Senior Software, companiile vor obtine numeroase beneficii, precum:

Reducerea timpului de planificare

Automatizeaza activitatile de verificare a inventarului, setarea stocurilor de siguranta, precum si stabilirea surselor de aprovizionare pentru acoperirea comenzilor de client

Cresterea productivitatii angajatilor

Angajatii beneficiaza de modalitati facile de verificare a stocurilor pentru un numar mare de produse, prin gruparea acestora in functie de anumite caracteristici comune

Imbunatatirea cash-flow-ului

SeniorInventory ajuta companiile sa evite atat situatiile de suprastoc, in care trebuie sa suporte cheltuieli mari de depozitare, cat si cele de substoc, care pot duce la scaderea vanzarilor

Cresterea satisfactiei clientilor

Accesul la informatii actualizate si exacte despre stocuri le permite angajatilor sa ofere raspunsuri mai rapide si mai precise la intrebarile clientilor, imbunatatind astfel nivelul lor de satisfactie

Asigurarea trasabilitatii

Aplicatia pentru aprovizionare ofera capabilitati de trasabilitate avansata, permitand luarea deciziilor in timp real si rezolvarea proactiva a eventualelor probleme

Eficientizarea fluxului de date

Solutia se integreaza usor cu alte sisteme software de business, permitand astfel fluidizarea fluxului de informatii in companie si cresterea operativitatii in activitatile zilnice

Ce spun clientii

Instal Impex a redus cu 75% timpul pentru analiza si lansarea comenzilor de aprovizionare si a minimizat costurile

operare simplificata

Cum functioneaza aplicatia de optimizare stocuri?

Cu ajutorul tehnologiei avansate care sta la baza sistemului SeniorInventory, activitatile de prognozare, planificare si stabilire a cantitatii optime de stoc se desfasoara intr-un mod mult mai simplu si in timp real, astfel:

cum functioneaza sistem software pentru optimizare stocuri - integrare soft ERP INVENTORY

INTEGRARE ERP

Beneficiile integrarii solutiei Inventory cu sistemul ERP

Solutia Inventory de la Senior Software poate fi integrata cu usurinta cu sistemul ERP, facilitand transmitarea automata a ordinelor de transfer sau de achizitie, ceea ce face ca livrarea sa se poata realiza mult mai rapid. Datorita conectarii dintre acestea, companiile pot obtine numeroase beneficii:

Esti pregatit sa ne cunoastem?

solicita o intalnire cu un consultant senior software dec 2022

Esti pregatit sa ne cunoastem?

Noutati

Studii de caz si articole utile

Studiu de caz Video: Instal Impex a minimizat costurile de business

Compania Instal Impex din Arad a redus cu 75% timpul pentru analiza si lansarea comenzilor de aprovizionare, a minimizat costurile de business si a imbunatatit vanzarile folosind solutia SeniorInventory pentru gestionarea proceselor de aprovizionare si planificare stocuri.

KPI-Depozit-afla-care-sunt-cei-15-KPI-din-depozit-pe-care-trebuie-sa-ii-monitorizezi-preview-bg

15 KPI din depozit pe care trebuie sa ii monitorizezi

KPI Depozit – afla care sunt cei 15 KPI din depozit pe care trebuie sa ii monitorizezi 1. Costul de stocare 2. Viteza de rotatie a stocurilor 3. Raportul dintre stoc si vanzari 4. Acuratetea stocurilor 5. Stocul lipsa 6. Produse lipsa din stoc la cerere 7. Timpul de livrare

Inventory optimizare stocuri