resurse umane
SincronHR
software HR de la A la Z
Dezvolta abilitatile echipei cu SincronHR
SincronHR este o solutie moderna de management al resurselor umane, potrivita companiilor ce vor sa faca pasul catre era digitala. Aplicatia acopera cu succes toate activitatile specifice managementului resurselor umane, incurajand colaborarea si favorizand dezvoltarea personala.
Utilizarea unui soft HR sustine activitatea companiei, fluidizeaza procesele departamentului de HR si muta accentul pe oameni:
- Portal angajati - imbunatateste comunicarea interna
- Personalizare - pastreaza ceea ce te diferentiaza in piata
- Disponibil in Cloud - poate fi accesat de oriunde, oricand
- Scalabil - potrivit in orice etapa de dezvoltare a companiei
Digitalizarea proceselor HR
Fii lider intr-o lume in continua dezvoltare
Colaborativ
Inovativ
COMPLET
accesibil
flexibil
INTUITIV
Investitiile in tehnologia de inalta performanta si instruirea staffului sunt doua dintre criteriile esentiale pe care le urmarim la Depanero. Rezultatele noastre exceptionale sunt rezultatul lucrului in echipa. Avem o echipa grozava care are nevoie de evaluari de performanta exacte si cu scopuri clare, aliniate obiectivelor de business. De aceea, am ales sa utilizam solutia de management al resurselor umane.

Ioana Chele
Am redus cu peste 40% timpii in procesul de evaluare a performantei, a scazut timpul de raportare a rezultatelor centralizate cu peste 50 ore / sesiune de evaluare, self-service-ul pentru documente administrative de HR a contribuit la salvarea a 20 ore / luna (la nivel de organizatie) si cca. 80% dintre angajati folosesc portalul pentru comunicare interna, fiind conectati la proiectele organizatiei.

Eugen Floarea
Echipa Dedeman este intr-un proces de dezvoltare continua. Am ales sa implementam solutia HR pentru ca dorim sa imbunatatim permanent calitatea proceselor de recrutare si selectie, in linie cu strategia de dezvoltare a companiei. Am avut ca obiectiv sa eficientizam investitia de timp si costurile pentru toate proiectele noastre. Acest parteneriat ne-a oferit forte noi si incredere legat de evolutia sanatoasa si corecta a capitalului uman al companiei.

Alexandru Dan Raschip
Clientii nostri obtin rezultate uimitoare:
Varta

Holcim

Libra Bank

Farmec

Avantaje ce fac diferenta
Obtine rezultate exceptionale alaturi de o echipa motivata
Activitatile de management resurse umane au capacitatea de a transforma echipele, compania si rezultatele obtinute de aceasta. SincronHR te ajuta sa ai o echipa motivata si bine pregatita, oferind o perspectiva proprie fiecarui angajat, indiferent de rolul sau in companie.
Managerul de resurse umane
- Gestioneaza intregul ciclu de evolutie a angajatului in companie
- Acces la un centru de informatie unic, cu datele tuturor candidatilor si angajatilor
- Adaptare mai clara si mai rapida la normele GDPR
- Faciliteaza administrarea de personal pentru grupuri de companii
- Ofera raportare rapida, cu date corecte, pe toate procesele de HR
Angajatii companiei
- Imbunatateste colaborarea si comunicarea cu echipa
- Faciliteaza comunicarea intre angajatii din locatii diferite
- Ofera economii de timp prin modulul self-service pentru angajati
- Simplifica activitatile de onboarding
- Asigura transparenta proceselor de evaluare a performantei
- Pontajul si salarizarea sunt realizate cu acuratete sporita
Managementul companiei
- Acces la date in timp real, la nivel de echipa, departament sau companie
- Asigura claritatea structurii organizatorice si a fluxurilor de raportare
- Creste viteza de recrutare, imbunatatind comunicarea in echipe
- Evaluarile de performanta se desfasoara mai rapid si mai coerent
- Reduce timpul dedicat gestionarii aspectelor administrative de HR
Modulele aplicatiei
Cu SincronHR esti pregatit sa inovezi in fiecare zi!
Minimizeaza timpul dedicat sarcinilor administrative de HR
Modulul defineste structura organizatiei si rolurile prin functii si fise de post, permitand totodata alcatuirea matricei competentelor pentru fiecare rol si gestionarea situatiei personalului.
Functionalitati
- Definirea si actualizarea cu usurinta a organigramei
- Posibilitatea crearii unui numar nelimitat de drafturi de organigrama
- Analiza personalului pe departamente
- Acces la informatii specifice fiecarui rol
- Colectarea si definirea tuturor rolurilor din companie
- Definirea tuturor comportamentelor observabile
- Gestionarea informatiilor despre angajati
- Maparea matricei competentelor
Obtine o imagine clara a cererilor si nevoilor de recrutare
Solutia ofera vizibilitate si control asupra intregului parcurs al candidatilor, de la primirea aplicatiilor si selectie, pana la evaluare, alocare in proiecte si integrarea in organizatie.
Functionalitati
- Managementul fluxului de aprobari
- Gestionarea integrata a surselor de recrutare
- Unificarea datelor din multiple surse si monitorizarea rezultatelor
- Initierea si derularea sarcinilor asociate proiectelor de recrutare, direct de pe mobil
- Integrarea automata cu eJobs si BestJobs
- Raportare avansata la nivel de proiect, departament si divizii
- Distribuirea anunturilor pe social media (LinkedIn, Facebook, forumuri etc.)
- Setarea politicilor de confidentialitate si cookies pentru respectarea GDPR
Centralizeaza intreaga activitate de onboarding a noilor angajati
Sistemul iti ofera o imagine clara a tuturor persoanelor in proces de angajare, poti vedea imediat situatia datelor estimate de angajare si identifica potentialele intarzieri.
Functionalitati
- Generarea automata a contractelor de munca pe baza template-urilor
- Actualizarea automata a organigramei conform structurii interne
- Managementul complet al activitatilor de onboarding
- Administrarea personalului, pontajului si salarizarii
- Implementarea planurilor de integrare adaptate rolurilor angajatilor
- Self-service pentru accesarea informatiilor si initierea de actiuni specifice
- Standardizarea si transparenta procesului de onboarding
- Managementul programelor de training
Simplifica managementul documentelor in intreaga organizatie
Modulul iti permite sa gestionezi toata documentatia si procedurile legale necesare pentru toti angajatii si colaboratorii companiei tale.
Functionalitati
- Administrarea tuturor datelor legate de angajati
- Acces la biblioteca electronica cu toate actele si documentele organizate la zi
- Gestionarea contractelor individuale de munca de la companii multiple
- Realizarea sabloanelor de contracte cu aplicabilitate diferita
- Centralizarea intregii activitati de administrare personal
- Gestionarea datelor legate de informatii contractuale, salarii, documente etc.
- Managementul contractele de munca, cu toate raportarile conform legii
- Construirea unui nomenclator de companii
Elimina erorile de calcul si simplifica evidenta timpului de lucru
Solutia iti permite sa configurezi turele de lucru, sa evidentiezi separat diverse tipuri de ore, sa setezi fluxuri interne de aprobare si sa importi orele de munca din cititoarele de carduri de acces.
Functionalitati
- Acutalizarea automata a modificarilor din activitatea angajatilor
- Administrarea si monitorizarea fiselor de pontaj pentru angajati si colaboratori
- Definirea diferitelor tipuri de ore (normale, suplimentare, de noapte, de weekend etc.)
- Planificarea timpului de lucru, cu posibilitatea de configurare a turelor de lucru
- Stocarea orelor suplimentare (recuperare sau plata)
- Transmiterea automata a datelor catre sistemul de salarizare
- Generarea de rapoarte privind orele lucrate, absentele si statistici de prezenta
- Acces de pe dispozitive mobile, fara instalarea altor aplicatii si pachete software
Optimizeaza calculul salariilor si centralizeaza datele angajatilor
Modulul te ajuta sa efectuezi calculul salariilor si al obligatiilor fiscale catre stat intr-un mod eficient si sa gestionezi centralizat datele referitoare la pontaje, concedii si bonusurile acordate.
Functionalitati
- Gestionarea pontajului si importul din cititoare de acces
- Planificarea concediilor, zilelor libere si orelor suplimentare
- Configurarea elementelor salariale (sporuri, prime, tichete etc.)
- Calcularea automata a concediilor medicale si sumelor de recuperat de la FNUASS
- Crearea rapoartelor personalizate pentru statele de plata
- Monitorizarea costurilor salariale pe centre de cost si proiecte
- Integrarea cu pontaj si administrarea de personal
- Generarea Declaratiei 112 (fisier XML si PDF inteligent)
Centralizeaza cererile, aprobarile si soldurile de concediu
Sistemul ofera o locatie centralizata pentru toate cererile si aprobarile de concediu, facilitand urmarirea soldurilor de concediu ale angajatilor si asigurarea conformitatii cu politicile companiei.
Functionalitati
- Monitorizarea statusului si disponibilitatii concediilor
- Afisarea soldului actualizat, accesibil fiecarui angajat
- Configurarea regulilor de concediu diferentiate pe grupuri de angajati (ex.: vechime, pozitie)
- Definirea fluxurilor de aprobare multiple, in functie de departamente si roluri
- Acces la istoricul complet al cererilor pentru toate tipurile de concedii
- Vizualizarea disponibilitatii echipei printr-un calendar dedicat
Sustine performanta angajatilor prin obictive clare
Modulul te ajuta sa asiguri transparenta operationala prin alinierea obiectivelor companiei, oferind transparenta operationala si directie clara pentru fiecare angajat.
Functionalitati
- Identificarea competentelor relevante pentru obiectivele organizatiei
- Stabilirea obiectivelor de business individuale, corelate cu fisa postului
- Setarea si urmarirea competentelor individuale, in functie de calendarul activitatilor
- Managementul procesului de evaluare la nivel de organizatie
- Luarea deciziilor informate privind dezvoltarea si recompensarea angajatilor
- Utilizarea diverselor metodologii de feedback, inclusiv Feedback 360
Gestioneaza optim activitatile de formare din companie
Sistemul faciliteaza organizarea si derularea activitatilor de training, de la cursuri recomandate pe baza evaluarilor de performanta, pana la programe obligatorii conform legislatiei.
Functionalitati
- Acces la cursuri si materiale de training, disponibile pentru toti angajatii
- Centralizarea automata a feedbackului si evaluarilor
- Managementul complet al programelor si sesiunilor de training
- Centralizarea activitatilor de formare la nivel de organizatie
- Integrarea nevoilor de training in procesele de HR (evaluare, dezvoltare, onboarding)
- Gestionarea fluxurilor de aprobari, pe baza setarilor specifice organzatiei
Imbunatateste comunicarea interna, la nivel formal si informal
Aplicatia de comunicare interna Employee Portal ofera acces intregului personal intr-o singura platforma, acoperind cu succes nevoile de comunicare din organizatie.
Functionalitati
- Distribuirea anunturilor interne privind evenimente, posturi si oportunitati
- Centralizarea datelor si sincronizarea automata cu celelalte module ale sistemului
- Vizualizarea organigramei si a structurii organizationale actualizate
- Accesarea documentelor personale si contractuale, in functie de nivelul de autoritate
- Gestionarea programelor de recrutare interna
- Gestionarea solicitarilor direct de catre angajati (ex.: adeverinte, actualizari de date)
- Automatizarea fluxurilor de aprobare si a proceselor interne de comunicare
- Acces la sectiunea “who is who” pentru suport in procesul de onboarding
Optimizeaza planificarea personalului conform nevoilor interne
Modulul iti ofera instrumente avansate pentru analiza datelor actuale privind personalul si pentru previzionarea nevoilor viitoare de resurse umane.
Functionalitati
- Determinarea necesarului de personal pe departamente si perioade
- Monitorizarea deficitului sau excesului de personal
- Configurarea si alocarea turelor de lucru in functie de locatie, orar si competente
- Vizualizarea disponibilitatii personalului prin planificatoare interactive
- Analiza datelor privind absenteismul si impactul asupra productivitatii
- Alinierea planificarii fortei de munca cu obiectivele si bugetele organizationale
Control sporit asupra datelor personale si profesionale
Sistemul ofera atat managerilor, cat si angajatilor acces rapid la unele infomatii de interes, prin conturile proprii, fara a mai fi necesar sa solicite suport din partea departamentului de HR.
Functionalitati
- Acces la datele personale si profesionale, in functie de nivelul de autorizare
- Generarea automata a cererilor si initierea fluxurilor de HR din contul personal
- Accesarea platformei web-based de pe desktop, tableta sau dispozitive mobile
- Gestionarea independenta a informatiilor personale si a documentelor asociate
- Vizualizarea statusului cererilor si notificarilor in timp real
- Automatizarea fluxurilor administrative si a proceselor recurente din HR
Transforma datele de HR in decizii strategice
Prin instrumentul de HR Analytics extragi date si realizezi rapoarte HR, standard sau customizate, pe care le poti utiliza pentru a lua decizii rapide si informate.
Functionalitati
- Accesarea si analiza datelor de pe orice dispozitiv conectat la Internet
- Vizualizarea informatiilor sub forma de grafice si dashboarduri interactive
- Monitorizarea indicatorilor de performanta si a datelor HR in timp real
- Generarea si distribuirea rapoartelor HR standard sau personalizate
- Prelucrarea datelor din multiple perspective pentru analize flexibile
- Acordarea permisiunilor pe diferite niveluri de acces
- Configurarea setarilor de securitate si respectarea legislatiei privind datele
- Distribuirea rapoartelor catre alti colegi
SincronHR in cloud
Pune in valoare angajatii, oriunde s-ar afla!
Siguranta
Control
Update automat
Sustenabilitate
BENEFICIILE sistemului
SincronHR, pentru angajati obisnuiti sa zambeasca!
Softul HRM a fost dezvoltat tinand cont de nevoile angajatilor, tiparele lor de lucru si factorii care ii motiveaza.
Aplicatia gestioneaza ciclul complet de evolutie a angajatului, de la recrutare pana la pensionare. SincronHR simplifica activitatea specialistilor HR si ajuta la digitalizarea proceselor de recrutare, salarizare, pontaj si administrare personal, folosind tehnologii de ultima ora din domeniul instrumentelor de gestiune HR.
Transformare digitala
Mobilitate
Comunicare stransa
Optimizare
Esti pregatit sa ne cunoastem?
Noutati
Studii de caz si articole utile
Video: Flash Lighting Services automatizează activitatea din HR [...]
Flash Lighting Services, lider pe piața iluminatului inteligent, a optimizat activitățile departamentului de resurse umane de când utilizează soluția scalabilă SincronHR. Sistemul integrat pentru managementul capitalului uman a permis companiei să respecte cu strictețe termenele legale și reglementările fiscale, reducând astfel riscul de sancțiuni, iar timpul...

Ce este Human Capital Management (HCM)? Solutii software HRM pentru Resurse Umane
Human Capital Management (HCM) software este o aplicatie care sustine companiile in procesul de management al resursei umane, gestionand ciclul complet de evolutie a angajatului, de la recrutare la pensionare. Intr-o singura aplicatie…

Payroll ce inseamna? Activitatea de HR payroll, la granita dintre departamentul de HR si cel financiar-contabil
Activitatea de payroll incepe de la inregistrarea angajatilor, condica de prezenta, pontajul salariatilor si pana la depunerea declaratiilor specifice salariilor catre institutiile statului si analiza costurilor aferente salariilor pe centre de profit etc. In acest sens, un program software modern de payroll automation ii ajuta pe profesionistii din domeniu sa

Program salarizare – Ce este un soft salarizare si cum functioneaza un astfel de software?
Salarizarea nu este doar o operatiune tehnica de calcul al impozitelor si al contributiilor sociale. Este, de asemenea, un proces strategic, care implica o serie de aspecte legate de politica salariala a companiei, de evaluarea performantei, de motivarea si retentia personalului, de conformitatea cu legislatia si cu reglementarile interne si