dEpurtat.ro a crescut vanzarile online cu 20% cu SeniorERP
Home » dEpurtat.ro a crescut vanzarile online cu 20% cu SeniorERP
Cu sistemul SeniorERP de la Senior Software, retailerul dEpurtat.ro a facut economii de mii de lei pe luna si a crescut vanzarile online cu 20%.
dEpurtat.ro a implementat sistemul SeniorERP pentru a obtine mai mult control asupra afacerii. Dupa numai cateva luni de utilizare, magazinul de incaltaminte a economisit peste 15.000 lei/luna prin eliminarea necesitatilor de recompensare a clientilor ca urmare a comenzilor anulate.
In plus, cu softul ERP de la Senior Software, echipa dEpurtat.ro:
- A economisit peste 4 ore/zi prin automatizarea activitatilor de realizare NIR, generare facturi, import borderou curieri etc.
- A crescut cu 20% vanzarile online prin controlul eficient al stocului si accesul la informatii exacte
- A crescut numarul de comenzi procesate zilnic de la 500 la 800 fata de perioada cand procesele se desfasurau cu pixul si hartia sau in Excel
- A redus comenzile cu probleme de la cateva sute la circa 3-4 comenzi/luna

Datorita contributiei SeniorERP, vanzarile online au crescut cu 20%, exact ce am avut nevoie in anul cu pandemia. Cu ERP am capatat incredere si control si am castigat foarte mult timp. Numai pe partea de NIR am economisit undeva la 2 ore pe zi, iar asta inseamna enorm. In plus, sistemul ne-a permis sa acceleram si sa investim mai mult in campaniile de marketing. Intr-un an de zile, prin automatizarea data de SeniorERP, reusim sa economisim sume importante.
Nicolae Slav, CEO – dEpurtat.ro
Alte beneficii observate de echipa dEpurtat.ro dupa automatizare
Solutia SeniorERP a fost integrata cu alte doua softuri utilizate de compania dEpurtat.ro (o platforma ecommerce si un sistem de gestiune a depozitelor). Astfel, comunicarea si preluarea datelor, impreuna cu actualizarea informatiilor se desfasoara acum intr-un timp mult mai scurt.
In acelasi timp, echipa dEpurtat.ro a observat multe alte beneficii dupa automatizare:
- Cresterea capacitatii de lucru fara suplimentarea numarului de angajati
- Acuratete mai mare a datelor
- Vizibilitate completa asupra stocurilor
- Sincronizarea si actualizarea datelor in timp real
- Eliminarea operatiunilor manuale repetitive
- Reducerea numarului de erori umane
- Cresterea nivelului de satisfactie a clientilor
- Validarea automata a comenzilor
- Vizibilitate asupra situatiei incasarilor de la curieri
- Control mai mare al timpilor de livrare a comenzilor de la furnizori



