CRM
Software CRM
Customer Relationship Management
Mai multa flexibilitate in vanzari, mai multe contracte castigate!
Functionalitatile CRM integrate nativ in solutia ERP, contribuie la o mai buna organizare a resurselor si la imbunatatirea relatiilor cu clientii, oferind vizibilitate sporita in fiecare etapa a vanzarii. Datorita interfetei intuitive si nivelului ridicat de personalizare, componenta CRM iti ofera o flexibilitate crescuta in vanzari, ajutandu-te sa inchei mai multe contracte prin:
- Transformarea ofertelor create in CRM in comenzi efective
- Reducerea timpului necesar pentru facturare si incasare
- Acces facil la date relevante si corecte despre vanzari
- Urmarirea noilor oportunitati si cresterea calitatii serviciilor
CRM & ERP SOfTWARE
Gestioneaza eficient relatiile si interactiunile cu clientii si potentialii clienti!
Perfect integrata cu sistemul ERP, componenta CRM ofera companiilor instrumentele necesare pentru a gestiona eficient relatiile cu clientii si partenerii, precum si a diferitelor activitati desfasurate de angajatii din zona de vanzari si marketing. Iata cateva dintre caracteristicile cheie ale sistemului de management al relatiilor cu clientii:
Accesibil
Integrat
Colaborativ
Actualizat
Sistemele Senior Software sunt mult mai flexibile decat programele pe care le foloseam. Solutia ERP prezinta functionalitati superioare si permite integrarea unei game mai mari de activitati precum oferte, trimitere de e-mailuri si rapoarte, comunicare prin task-uri etc. Fiind adaptat dupa modul nostru de operare, acum putem folosi modulul de oferte, am reusit sa includem si politicile de aprovizionare in gridurile modulelor si am adaptat rapoartele la nevoile noastre, toate in acelasi ERP.

Tiberius Eva
FUNCTIONALITATI CRM SOFTWARE
Dezvolta relatii de business profitabile si de lunga durata cu ajutorul functionalitatilor CRM din ERP!
Disponibile atat din web, cat si de pe mobil, functionalitatile CRM integrate nativ in ERP te ajuta sa gestionezi eficient, in orice moment, activitatile si echipele din zona de marketing si vanzari, sa imbunatatesti relatia cu clientii si valorifici cat mai bine fiecare oportunitate.
- Management contacte
- Oportunitati vanzare
- Echipa de vanzari
- Portal Self-Service
- Activitati marketing
- Analiza date clienti

Managementul eficient al contactelor
Componenta CRM din ERP software te ajuta sa mentii intr-un mod cat mai eficient si, totodata, sa administrezi simplu baza de date cu informatii despre clienti si potentiali clienti.- Identifici rapid informatiile de care ai nevoie pentru a lua decizii mai bune
- Atasezi imagini fiecarui contact din sistem
- Gestionezi eficient interactiunile si istoricul relatiei cu fiecare client sau lead
- Urmaresti ofertele, vizitele la clienti, performantele echipei de vanzari si alte activitati relevante

Managementul oportunitatilor de vanzare
CRM Software permite automatizarea si optimizarea proceselor de vanzare, inclusiv urmarirea si gestionarea ofertelor, identificarea oportunitatilor de vanzare si transformarea acestora in comenzi de vanzare.- Inregistrezi si modifici cu usurinta oportunitatile de vanzare, indiferent de locatie
- Creezi multiple oferte pentru aceeasi oportunitate, generarea comenzii de vanzare si a facturii realizandu-se direct de indata ce clientul a acceptat oferta
- Ai vizibilitate completa asupra stadiului fiecarei oportunitati si poti urmari evolutia acesteia in timp real
- Prioritizezi oportunitatile cu cel mai mare potential, pe baza istoricului interactiunilor si a valorii estimate

Managementul echipelor de vanzari
Angajatii primesc automat sarcinile aferente potentialilor clienti si pot oricand vizualiza taskurile sau completa informatii in aplicatia mobila pe masura ce apar noutati in proiectele de care sunt responsabili, iar rezultatele pot fi urmarite in timp real in ERP de catre manageri.- Ai acces la date de contact, la informatii centralizate despre istoricul clientilor si interactiunile cu acestia
- Vizualizezi rapid indicatorii de performanta, prognoze, oferte si rezultate de vanzari prin dashboarduri si rapoarte actualizate in timp real
- Poti urmari si analiza performanta echipelor de vanzari in functie de volumul generat

Portal self-Service pentru clienti
Componenta CRM din ERP pune la dispozitie un portal prin intermediul caruia clientii pot accesa 24/7 documente si informatii din contul lor cu privire la comenzi, facturi, solduri si alte date de interes. Prin acest portal, clientii pot:- Plasa comenzi de vanzare direct din portal, in orice moment, fara a depinde de un reprezentant
- Accesa si accepta oferte comerciale in mod direct, fara intermediari
- Trimite solicitari de service sau suport, intr-un mod eficient si usor de urmarit

Managementul activitatilor de marketing
CRM permite automatizarea operatiunilor din zona de marketing, sistemul incluzand functii pentru trimiterea automata de e-mailuri si realizarea de campanii. In plus, aplicatia te ajuta sa:- Identifici cele mai profitabile metode de generare a leadurilor
- Creezi sabloane de e-mail pentru newsletter, mesaje directe si campanii promotionale
- Urmaresti costurile si veniturile legate de campaniile de marketing, filtrand informatiile in functie de prospecti, leaduri, contacte, clienti etc.
- Monitorizezi intregul istoric al unui client (prospectare, semnare sau up-selling)

Analiza datelor despre clienti
CRM software furnizeaza informatii despre comportamentul clientilor prin colectarea si analiza datelor despre acestia de pe site-uri, e-mailuri, retele sociale, campanii si nu numai. Aplicatia dispune de functii care te ajuta sa:- Anticipezi nevoile clientilor si sa personalizezi ofertele de vanzare
- Stochezi, urmaresti si confirmi automat datele despre clienti intr-un sistem centralizat
- Optimizezi strategiile de vanzare si sa imbunatatesti relatia cu clientii
- Generezi noi oportunitati de vanzare pentru clientii existenti deja in sistem
testimoniale
Ce spun clientii

Matei Mircea
Datorita functionalitatilor CRM din sistem, ne este mult mai usor sa accesam istoricul interactiunilor cu fiecare client si sa planificam activitatile viitoare in relatia cu acestia. De asemenea, avem o evidenta centralizata a clientilor, rapoarte, dar si date legate pe partea de produse de marketing, cat si in ceea ce priveste cerintele pietei.

Alin Ionescu
Am ajuns la peste 600 de clienti unici deserviti lunar si suntem preocupati sa oferim experiente pozitive partenerilor nostri, iar fara CRM ne-ar fi fost mult mai greu sa gestionam zonele de pricing, de livrari si sa asiguram acuratetea informatiilor pe care le transmiteam in piata.

Alexandru Lembrau
Anterior utilizam o aplicatie de tip CRM, dezvoltata intern, ce nu era integrata cu ERP. In prezent, cu CRM de la Senior Software, are loc transmiterea in timp real in ERP a vanzarilor efectuate pe teren, ceea ce ne ofera transparenta si ajuta la optimizarea fluxului.
BENEFICII
Obtine vizibilitate asupra tuturor informatiilor relevante pentru managementul relatiilor cu clientii!
Cu ajutorul functionalitatilor CRM din solutia ERP, procesul de vanzare devine mai organizat si mai eficient, iar comunicarea si relationarea interna si externa este vizibil imbunatatita. Fiind un instrument intuitiv si adaptabil, componenta CRM iti ofera o flexibilitate sporita in vanzari si mai multe contracte semnate, deoarece te ajuta sa:
Automatizezi taskurile repetitive
Imbunatatesti calitatea serviciilor pentru clienti
Imbunatatesti timpii de raspuns
Eficientizezi strategiile de marketing
Urmaresti noi oportunitati de vanzare
Optimizezi procesele de afaceri
Esti pregatit sa ne cunoastem?
Noutati
Studii de caz si articole utile
VIDEO: Pro Activ a obtinut vizibilitate in timp real asupra [...]
Datorita sistemelor integrate de la Senior Software, echipa de vanzari a companiei Pro Activ a obtinut vizibilitate in timp real asupra preturilor, iar relatia cu clientii s-a imbunatatit semnificativ, softul permitand actualizarea rapida a datelor.

CRM software – ce este si ce inseamna CRM – Customer Relationship Management?
Customer Relationship Management (CRM) este un sistem software complet, care contribuie la gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii actuali sau potentiali ai companiei. Scopul principal

Top 5 beneficii obtinute cu ERP Ecommerce
In peisajul dinamic al afacerilor de astazi, in care prezenta online a devenit o necesitate pentru multe companii, competitia a atins cote inalte. Odata cu

Sistem ERP vs CRM. Diferente si asemanari dintre un ERP si un soft CRM
Solutiile ERP CRM faciliteaza distributia informatiilor intre angajatii unei companii si pun la dispozitia managerilor rapoarte detaliate privind performantele inregistrate. In plus, atat CRM software,