CRM

Software CRM

Management relatii clienti, integrat in sistemul ERP
Imagine completa asupra clientilor | Automatizare procese comerciale | Portal self-service
aplicatie crm integrata in softawre erp cu functii de gestiune relatii clienti

Customer Relationship Management

Mai multa flexibilitate in vanzari, mai multe contracte castigate!

Functionalitatile CRM integrate nativ in solutia ERP, contribuie la o mai buna organizare a resurselor si la imbunatatirea relatiilor cu clientii, oferind vizibilitate sporita in fiecare etapa a vanzarii. Datorita interfetei intuitive si nivelului ridicat de personalizare, componenta CRM iti ofera o flexibilitate crescuta in vanzari, ajutandu-te sa inchei mai multe contracte prin:

CRM & ERP SOfTWARE

Gestioneaza eficient relatiile si interactiunile cu clientii si potentialii clienti!

Perfect integrata cu sistemul ERP, componenta CRM ofera companiilor instrumentele necesare pentru a gestiona eficient relatiile cu clientii si partenerii, precum si a diferitelor activitati desfasurate de angajatii din zona de vanzari si marketing. Iata cateva dintre caracteristicile cheie ale sistemului de management al relatiilor cu clientii:

1

Accesibil

Agentii de vanzari pot vizualiza si gestiona datele despre clienti potentiali si existenti, istoricul comenzilor si nu numai, accesibile de oriunde si oricand
2

Integrat

Echipa din teren are acces in timp real la informatii cu privire la clienti, preturi si stocuri, iar datele colectate ajung in ERP, structurate intr-o baza de date unica
3

Colaborativ

Faciliteaza colaborarea si schimbul de informatii intre departamentele companiei, precum vanzari, marketing, servicii clienti si financiar-contabil
4

Actualizat

Echipa de vanzari dispune de informatii actualizate si detalii relevante despre clienti, asigurandu-le o perspectiva completa asupra interactiunilor cu acestia

FUNCTIONALITATI CRM SOFTWARE

Dezvolta relatii de business profitabile si de lunga durata cu ajutorul functionalitatilor CRM din ERP!

Disponibile atat din web, cat si de pe mobil, functionalitatile CRM integrate nativ in ERP te ajuta sa gestionezi eficient, in orice moment, activitatile si echipele din zona de marketing si vanzari, sa imbunatatesti relatia cu clientii si valorifici cat mai bine fiecare oportunitate.

Management contacte
initializare date financiare pentru companii

Managementul eficient al contactelor

Componenta CRM din ERP software te ajuta sa mentii intr-un mod cat mai eficient si, totodata, sa administrezi simplu baza de date cu informatii despre clienti si potentiali clienti.
  • Identifici rapid informatiile de care ai nevoie pentru a lua decizii mai bune
  • Atasezi imagini fiecarui contact din sistem
  • Gestionezi eficient interactiunile si istoricul relatiei cu fiecare client sau lead
  • Urmaresti ofertele, vizitele la clienti, performantele echipei de vanzari si alte activitati relevante
Oportunitati vanzare
oportunitati de vanzare in CRM

Managementul oportunitatilor de vanzare

CRM Software permite automatizarea si optimizarea proceselor de vanzare, inclusiv urmarirea si gestionarea ofertelor, identificarea oportunitatilor de vanzare si transformarea acestora in comenzi de vanzare.
  • Inregistrezi si modifici cu usurinta oportunitatile de vanzare, indiferent de locatie
  • Creezi multiple oferte pentru aceeasi oportunitate, generarea comenzii de vanzare si a facturii realizandu-se direct de indata ce clientul a acceptat oferta
  • Ai vizibilitate completa asupra stadiului fiecarei oportunitati si poti urmari evolutia acesteia in timp real
  • Prioritizezi oportunitatile cu cel mai mare potential, pe baza istoricului interactiunilor si a valorii estimate
Echipa de vanzari
echipa de vanzari sistem sfa pentru automatizare vanzari

Managementul echipelor de vanzari

Angajatii primesc automat sarcinile aferente potentialilor clienti si pot oricand vizualiza taskurile sau completa informatii in aplicatia mobila pe masura ce apar noutati in proiectele de care sunt responsabili, iar rezultatele pot fi urmarite in timp real in ERP de catre manageri.
  • Ai acces la date de contact, la informatii centralizate despre istoricul clientilor si interactiunile cu acestia
  • Vizualizezi rapid indicatorii de performanta, prognoze, oferte si rezultate de vanzari prin dashboarduri si rapoarte actualizate in timp real
  • Poti urmari si analiza performanta echipelor de vanzari in functie de volumul generat
Portal Self-Service
portal self service pentru crm

Portal self-Service pentru clienti

Componenta CRM din ERP pune la dispozitie un portal prin intermediul caruia clientii pot accesa 24/7 documente si informatii din contul lor cu privire la comenzi, facturi, solduri si alte date de interes. Prin acest portal, clientii pot:
  • Plasa comenzi de vanzare direct din portal, in orice moment, fara a depinde de un reprezentant
  • Accesa si accepta oferte comerciale in mod direct, fara intermediari
  • Trimite solicitari de service sau suport, intr-un mod eficient si usor de urmarit
Activitati marketing
activitati de marketing din crm

Managementul activitatilor de marketing

CRM permite automatizarea operatiunilor din zona de marketing, sistemul incluzand functii pentru trimiterea automata de e-mailuri si realizarea de campanii. In plus, aplicatia te ajuta sa:
  • Identifici cele mai profitabile metode de generare a leadurilor
  • Creezi sabloane de e-mail pentru newsletter, mesaje directe si campanii promotionale
  • Urmaresti costurile si veniturile legate de campaniile de marketing, filtrand informatiile in functie de prospecti, leaduri, contacte, clienti etc.
  • Monitorizezi intregul istoric al unui client (prospectare, semnare sau up-selling)
Analiza date clienti
analiza date clienti in sistem software crm

Analiza datelor despre clienti

CRM software furnizeaza informatii despre comportamentul clientilor prin colectarea si analiza datelor despre acestia de pe site-uri, e-mailuri, retele sociale, campanii si nu numai. Aplicatia dispune de functii care te ajuta sa:
  • Anticipezi nevoile clientilor si sa personalizezi ofertele de vanzare
  • Stochezi, urmaresti si confirmi automat datele despre clienti intr-un sistem centralizat
  • Optimizezi strategiile de vanzare si sa imbunatatesti relatia cu clientii
  • Generezi noi oportunitati de vanzare pentru clientii existenti deja in sistem

BENEFICII

Obtine vizibilitate asupra tuturor informatiilor relevante pentru managementul relatiilor cu clientii!

Cu ajutorul functionalitatilor CRM din solutia ERP, procesul de vanzare devine mai organizat si mai eficient, iar comunicarea si relationarea interna si externa este vizibil imbunatatita. Fiind un instrument intuitiv si adaptabil, componenta CRM iti ofera o flexibilitate sporita in vanzari si mai multe contracte semnate, deoarece te ajuta sa:

Automatizezi taskurile repetitive

Prin eliminarea taskurilor manuale repetitive, oferi angajatilor posibilitatea de a dedica mai mult timp interactiunilor cu clientii

Imbunatatesti calitatea serviciilor pentru clienti

Poti personaliza serviciile in functie de cerintele specifice ale clientilor, ducand la o crestere a satisfactiei si loialitatii acestora

Imbunatatesti timpii de raspuns

Prin automatizarea proceselor, obtii acces la informatii in timp real, avand posibilitatea de a raspunde solicitarilor clientilor intr-un timp scurt

Eficientizezi strategiile de marketing

Optimizezi procesele de marketing prin segmentarea eficienta a publicului tinta, pentru performante cat mai bune in vanzari

Urmaresti noi oportunitati de vanzare

Avand la indemana date actualizate, poti identifica cu usurinta tendintele clientilor, astfel incat sa le poti prioritiza pe cele cu potential ridicat

Optimizezi procesele de afaceri

Datorita integrarii fluxurilor de lucru, reduci erorile si timpul necesar pentru finalizarea sarcinilor, crescand astfel productivitatea

Esti pregatit sa ne cunoastem?

solicita o intalnire cu un consultant senior software dec 2022

Esti pregatit sa ne cunoastem?

Noutati

Studii de caz si articole utile

CRM