GESTIUNE STOCURI
SeniorInventory
INVENTORY
Planifica si optimizeaza stocurile, generand rapid comenzi de aprovizionare
SeniorInventory iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa aloci marfa. Sistemul iti permite sa reduci investitia in stocuri prin automatizarea activitatilor de aprovizionare, precum planificarea stocurilor sau generarea comenzilor de aprovizionare, transfer sau productie.
Interfata intuitiva a programului faciliteaza accesul rapid la informatii, permitand angajatilor sa identifice din timp eventualele probleme, pentru a le rezolva prompt si eficient. In plus, sistemul te ajuta sa obtii pana la:
- 85% reducere timp planificare stocuri
- 40% reducere timp pregatire comenzi
- 20% reducere in siguranta a stocului
- 15% crestere venituri prin previzionare
functionalitati
Gestionezi eficient stocurile pentru un numar nelimitat de locatii
Cu sistemul SeniorInventory, planificarea, administrarea si optimizarea stocurilor se realizeaza mult mai eficient si mai simplu, programul luand in considerare toate elementele necesare in proces, precum cererea si obiectivele cu privire la nivelul de servire, pentru fiecare articol individual din fiecare locatie.
Sistem de alerte
Planificare
multi-locatie
Previzionare stocuri
Comenzi de reaprovizionare
Optimizare stocuri
Generare ordine de productie
rezultate
Obtine cele mai bune rezultate cu solutia SeniorInventory!
15 %
reducere a lipsei de stoc15 %
diminuare a cheltuielilor5 %
crestere a productivitatii75 %
scadere a timpului de analiza
etape aprovizionare
Sistemul software SeniorInventory acopera cu succes toate etapele procesului de aprovizionare
Programul software de aprovizionare si management stocuri este structurat in mai multe etape, pentru a garanta o gestionare cat mai precisa a stocurilor. In acest mod, sistemul pentru optimizarea stocurilor iti indica ce trebuie sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa stochezi marfa, astfel incat sa obtii un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.
- Previzionare stocuri
- Stabilire necesar
- Propunere stocuri
- Modificari in timp real
- Grupare & verificare

- Analizeaza automat istoricul vanzarilor pentru identificarea cererii
- Estimeaza cererea viitoare folosind algoritmi de previzionare
- Calculeaza nivelurile optime de stoc pentru fiecare produs
- Optimizeaza reaprovizionarea si stabileste nivelul minim de stoc necesar
- Asigura disponibilitatea produselor fara pierderi inutile

- Ajusteaza automat nivelurile de stoc pentru a minimiza riscurile de deficit sau exces de inventar
- Genereaza un raport detaliat care evidentiaza discrepantele dintre stocul actual si cerintele anticipate
- Faciliteaza planificarea achizitiilor si previne lipsa de produse
- Ofera recomandari automate pentru achizitii, evitand intarzierile

- Ia in calcul stocurile disponibile din toate locatiile
- Respecta pragurile minime si maxime definite pentru fiecare produs
- Analizeaza comenzile in curs si istoricul de consum
- Anticipeaza cererea pe baza sezonalitatii si tendintelor trecute
- Optimizeaza timpii de reaprovizionare si fluxurile logistice

- O mai buna gestionare a resurselor prin ajustari dinamice ale stocurilor
- Mentinerea unui flux de lucru eficient chiar si in conditii instabile
- Minimizarea impactului negativ al unor situatii neprevazute asupra activitatii curente
- Continuitatea operationala prin flexibilitate sporita

- Personaliza frecventa si tipul alertelor pentru a se adapta nevoilor specifice ale afacerii lor
- Prioritiza grupuri de produse esentiale (ex.: rulaj mare, sezonalitate, consum strategic)
- Vizualiza intr-un singur ecran toate grupurile cu risc si timpul estimat pana la epuizare
- Accesa recomandari automate privind reaprovizionarea si redistribuirea
BENEFICII
Trasabilitate si management complet al stocurilor!
Sistemul software Inventory este capabil sa gestioneze optim stocurile a mii de articole din multiple locatii de stocare a marfurilor. De asemenea, datorita eficientizarii proceselor, companiile pot minimiza costurile operationale si imbunatati eficienta resurselor umane. Prin utilizarea solutiei Inventory de la Senior Software, companiile vor obtine numeroase beneficii, precum:
Reducerea timpului de planificare
Cresterea productivitatii angajatilor
Imbunatatirea cash-flow-ului
Cresterea satisfactiei clientilor
Asigurarea trasabilitatii
Eficientizarea fluxului de date
Ce spun clientii
Instal Impex a redus cu 75% timpul pentru analiza si lansarea comenzilor de aprovizionare si a minimizat costurile

Inventory ne-a asigurat acuratetea stocurilor, parametrizand cu exactitate durata de aprovizionare, cantitatea minima de comanda […]. Astfel, s-au redus semnificativ erorile, costurile si durata de aprovizionare intre comenzi. Viteza de rotatie a stocurilor fara miscare a fost redusa de la 22% la 18%.
Daniel Mitrea
operare simplificata
Cum functioneaza aplicatia de optimizare stocuri?
Cu ajutorul tehnologiei avansate care sta la baza sistemului SeniorInventory, activitatile de prognozare, planificare si stabilire a cantitatii optime de stoc se desfasoara intr-un mod mult mai simplu si in timp real, astfel:
INTEGRARE ERP
Beneficiile integrarii solutiei Inventory cu sistemul ERP
Solutia Inventory de la Senior Software poate fi integrata cu usurinta cu sistemul ERP, facilitand transmitarea automata a ordinelor de transfer sau de achizitie, ceea ce face ca livrarea sa se poata realiza mult mai rapid. Datorita conectarii dintre acestea, companiile pot obtine numeroase beneficii:
- Costuri reduse - majoritatea proceselor operationale sunt automatizate, iar necesarul de personal si costurile aferente vor fi mai mici, la fel si posibilitatea de aparitie a erorilor
- Vizibilitate sporita - datorita informatiilor actualizate si vizibilitatii in timp real, managerii pot lua decizii potrivite cu privire la reaprovizionarea stocurilor, evitand stocurile lipsa sau excesive
- Performanta crescuta - integrarea dintre cele doua solutii permite atingerea obiectivelor de afaceri intr-un timp mai scurt, consolidand competitivitatea si succesul pe termen lung al organizatiei
Esti pregatit sa ne cunoastem?
Noutati
Studii de caz si articole utile
Studiu de caz Video: Instal Impex a minimizat costurile de business
Compania Instal Impex din Arad a redus cu 75% timpul pentru analiza si lansarea comenzilor de aprovizionare, a minimizat costurile de business si a imbunatatit vanzarile folosind solutia SeniorInventory pentru gestionarea proceselor de aprovizionare si planificare stocuri.

SeniorINVENTORY reduce cu 85% timpul de planificare si aprovizionare a stocurilor
Senior Software anunta lansarea componentei finale din suita SCM pentru managementul lantului logistic, solutie cu ajutorul careia poti reduce cu pana la 85% din

Julien Stile a implementat solutia de optimizare a aprovizionarii SeniorINVENTORY
Julien Stile, lider de piata in ventilatia casnica si jucator de top in domeniul distributiei de echipamente electrice si de iluminat, a implementat SeniorINVENTORY, solutia de optimizare a aprovizionarii

15 KPI din depozit pe care trebuie sa ii monitorizezi
KPI Depozit – afla care sunt cei 15 KPI din depozit pe care trebuie sa ii monitorizezi 1. Costul de stocare 2. Viteza de rotatie a stocurilor 3. Raportul dintre stoc si vanzari 4. Acuratetea stocurilor 5. Stocul lipsa 6. Produse lipsa din stoc la cerere 7. Timpul de livrare