Infografic: Cum arata un magazin online automatizat versus o afacere neautomatizata
Home » Resurse » Infografice » Infografic: Cum arata un magazin online automatizat versus o afacere neautomatizata
Activitatea companiilor din Romania a fost afectata de situatia actuala, iar majoritatea clientilor s-au mutat online. Pentru a raspunde nevoilor in schimbare ale cumparatorilor, dar si pentru a face fata provocarilor lucrului de la distanta, afacerile isi vor desfasura activitatea din ce in ce mai mult pe internet. O simpla platforma de comert electronic nu este intotdeauna de ajuns, iar pentru a fi cu adevarat eficiente, acestea au nevoie de softuri integrate care conecteaza si automatizeaza toate procesele si fluxurile de lucru din companie.
Iata diferentele majore dintre un magazin online automatizat si integrat si o afacere neautomatizata:
Ce include platforma SeniorE-commerce?
- Design personalizat - 100% personalizare a magazinului online, dupa cele mai noi tendinte din piata.
- Optiuni nelimitate produse - Variante de culori si marimi, posibilitate atasare documente, imagini, video-uri etc.
- Adancime infinita categorii - Clasificari de produse cu un numar nelimitat de ramificatii.
- Pagini speciale - Listare separata produse noi, aflate la promotie, cu caracteristici similare.
- Administrare utilizatori - Administrare securizata a comenzilor, facturilor; notificari la schimbarea starii comenzi.
- Integrare cu ERP - Preluare preturi, stocuri, informatii despre clienti si comenzi in timp real.
- Notificari pe email - Informare automata clienti la schimbarea statusului comenzilor lansate.
- Rapoarte si analize - Urmarire comportament client pe site: pagini vizitate, timp petrecut, produse preferate.
Cum te ajuta sa fidelizezi clientii?
- Autoadministrare date clienti - Informatii personale usor de administrat: parola, adrese de livrare/facturare.
- Alerte de pret/stoc - Sistem de alerte pentru avertizarea clientilor in legatura cu modificarile de stoc sau pret.
- Istoric comenzi - Urmarirea istoricului comenzilor si nu numai, accesibila oricarui client inregistrat.
- Cont client optional - Lansarea comenzilor fara existenta unui cont, creare automata cont dupa prima comanda.
- Integrare curieri - Cost de livrare calculat automat, configurabil sau chiar gratuit peste o anumita suma.
- Modalitati multiple de plata - Plati ramburs, integrare cu procesatori de plati online cu cardul sau in rate.
- Live chat - Suport si asistenta oferite live in anumite intervale orare predefinite.
- Comentarii si review-uri - Implementare sistem de comentarii si review-uri pentru produsele din site.
Cum iti cresti vanzarile?
- Remarketing cos abandonat - Retinerea continutului cosului si notificari prin email pentru clientii inregistrati.
- Up-sell si cross-sell - Promotii de tip: “alti clienti au cumparat si…” sau “produsul x se potriveste cu y”.
- Comparatoare de preturi - Feed-uri pentru comparatoare de preturi: compari.ro, price.ro, shopmania.ro.
- Abonare la newsletter - Fereastra de abonare la newsletter de tip pop-up, cu diverse oferte promotionale.
- Bannere promotionale - Statice sau animate, generate automat pe categorii sau pe produse.
- Vouchere si cupoane - Cu restrictii pe categorii/produse, limita de timp, discount valoric sau procentual.
- SEO integrat - Integrare cu motoare de cautare, meta tags manual sau automat, Google sitemap.
- Retele sociale - Recomandare pagini sau produse prin intermediul retelelor sociale.
Senior Software pune la dispozitia companiilor o platforma ecommerce de vanzari B2C, accesibila de pe orice dispozitiv digital si usor de personalizat. Platforma ecommerce Senior Software Romania pentru magazine online de vanzari B2C ajuta la simplificarea proceselor din companie si ofera instrumentele necesare pentru obtinerea performantelor dorite in vanzari.




