Cum beneficiez de suport daca furnizorul de software este din alt oras?

CUM BENEFICIEZ DE SUPORT DACA FURNIZORUL DE SOFTWARE ESTE DIN ALT ORAS?

Implementarea unui sistem de management al afacerii si ulterior, buna functionare a acestuia, reprezinta un proces de lunga durata, care nu poate fi indeplinit cu succes fara o buna comunicare intre furnizorul de software si client.

Nevoia de reajustare a softului ulterior etapei de implementare este o realitate de care trebuie sa se tina cont, cauzele fiind dintre cele mai diverse:

avantajele implementarii unui sistem erp

Astfel, calitatea serviciilor de suport primite din partea furnizorului de sofware devine un criteriu esential pentru mentinerea nivelului de satisfactie a implementarii initiale.

Datorita tehnologiei informationale, comunicarea la distanta dintre furnizorul de software si client se realizeaza rapid prin email sau telefon, interventiile realizandu-se online prin intermediul unei conexiuni VPN dedicate. Pentru probleme mai complexe firma poate beneficia de serviciul de Customer Care, ce presupune delegarea unui responsabil la sediul clientului.

Acest tip de suport se traduce in avantaje multiple pentru client:

Cum beneficiez de suport daca furnizorul de software este din alt oras?