ERP
Software ERP
Automatizarea afacerii
Digitalizarea fluxurilor de lucru, calea sustenabila catre succes!
Digitalizarea afacerilor presupune adoptarea celor mai noi tehnologii pentru a imbunatati modul in care organizatiile isi desfasoara activitatile zilnice, scopul final fiind oferirea unor experiente superioare clientilor. Procesul incepe cu alegerea sistemului central de management al afacerii, respectiv a unui ERP.
Sistemele ERP oferite de Senior Software sustin digitalizarea si pun la dispozitia companiilor din diverse industrii:
- Bune practici integrate in fluxurile de baza
- Know-how-ul acumulat in cele peste 500 de implementari
- Tehnologii de ultima generatie incorporate in sistem
- Servicii profesionale de analiza, implementare, suport si mentenanta
ENTERPRISE RESOURCE PLANNING
Pune angajatii in valoare cu ajutorul unui ERP performant
Cu ERP acestia se pot concentra prioritar pe activitatile care genereaza venituri, fara sa piarda timpul cu taskuri repetitive, pentru ca au la dispozitie:
- Standardizarea procedurilor de lucru
- Acces pe baza de roluri la datele din sistem
- Sisteme de alerta incluse
- Motor de cautare avansata
- Acces facil la documente asociate
Principiile sistemului ERP
Strategii coerente in conditiile unei piete in permanenta schimbare!
Adaptarea la schimbarile neprevazute ale pietei se poate realiza mult mai usor cand afacerea este conectata, iar informatiile sunt consolidate si accesibile in timp real. Sistemele ERP de la Senior Software au fost concepute avand la baza 3 principii fundamentale menite sa le ofere companiilor functionalitatile de care au nevoie, indiferent de conditiile in care isi desfasoara activitatea.
Fluxuri automatizate
Raportare integrata
Tehnologie scalabila
Functionalitatile erp
Modulele sistemelor ERP – pentru orice tip de afacere
Obtine control sporit asupra activitatilor financiar-contabile
Gestioneaza integrat operatiunile contabile pentru toate filialele si punctele de lucru, asigurand acuratete, conformitate si vizibilitate completa asupra fluxurilor financiare.
Functionalitati
- Gestionarea planului de conturi si generarea automata a notelor contabile
- Configurarea cotelor de TVA si inchiderea conturilor de TVA la timp
- Gestionarea planurilor de amortizare pentru mijloacele fixe
- Rapoarte contabile standard si personalizate
- Calcul automat, editare, validare, export XML pentru obligatiile declarative
- Alocarea automata a veniturilor si cheltuielilor pe centre de cost si venit
- Consolidarea datelor contabile din toate punctele de lucru
- Configurarea flexibila a perioadelor financiare
Gestioneaza optim stocurile pentru un numar nelimitat de locatii
Administreaza si optimizeaza toate activitatile legate de stocuri si achizitii, incepand cu identificarea produselor, pana la operatiile care au loc cu acestea.
Functionalitati
- Gestionarea articolelor stocabile si nestocabile
- Urmarirea miscarilor de stoc pe gestiuni, depozite sau locatii
- Calcul automat al necesarului si generarea comenzilor de achizitie
- Inregistrarea rapida a receptiilor si verificarea documentelor
- Compararea cantitatilor receptionate cu cele comandate
- Planificarea si gestionarea livrarilor marfurilor
- Alocarea comenzilor in functie de depozite si vehicule
- Inregistrarea retururilor de la clienti sau catre furnizori
- Actualizarea automata a stocurilor si a situatiei contabile
- Evidenta si monitorizarea ambalajelor returnabile
Planifica si gestioneaza eficient activitatile de vanzare
Automatizeaza si optimizeaza intregul flux de vanzare, oferind control si vizibilitate sporita asupra intregii activitati comerciale.
Functionalitati
- Crearea ofertelor si conversia acestora in comenzi
- Transformarea comenzilor de vanzare in comenzi de achizitie
- Managementul politicilor comerciale, discounturilor si termenelor de plata
- Gestionarea listelor de pret si a limitelor de credit
- Planificarea si coordonarea livrarilor din multiple depozite
- Monitorizarea livrarilor partiale si a comenzilor in avans
- Procesarea retururilor prin credit sau inlocuire de produse
- Generarea automata a avizelor si facturilor
Flexibilitate sporita in vanzari si mai multe contracte castigate
Obtine instrumentele necesare pentru a gestiona eficient relatiile cu clientii si partenerii, precum si a diferitelor activitati desfasurate de angajatii din zona de vanzari si marketing.
Functionalitati
- Gestionarea datelor despre clienti potentiali si existenti
- Monitorizarea performantei campaniilor de marketing
- Cresterea productivitatii personalului de vanzari
- Trimiterea ofertelor personalizate prin e-mail
- Identificarea celor mai bune canale de obtinere a clientilor
- Vizibilitate completa asupra oportunitatilor si contactelor
- Trimiterea eficienta a solicitarilor de service sau suport
- Alocarea incidentelor conform unor reguli predefinite
- Cresterea acuratetei procesului de facturare
- Acces permanent al clientilor la costuri si incidente
Planifica si gestioneaza optim fluxurile din fabrica
Asigura o monitorizare precisa si in timp real a tuturor resurselor din fabrica, facilitand gestionarea eficienta a operatiunilor si optimizarea necesarului de materii prime.
Functionalitati
- Istoric complet al versiunilor retetelor/pasilor de executie
- Salvarea si vizualizarea mai multor versiuni de retete, impreuna cu motivul modificari acestora
- Configurarea caracteristicilor, optiunilor si dimensiunilor de produs
- Planificarea in timp real a resurselor (materiale, capacitate de productie, etape)
- Calcul automat al costurilor si preturilor pentru componente, pe baza materialelor, cheltuielilor indirecte etc.
- Trasabilitate completa in fiecare etapa a procesului de productie
Optimizeaza toate etapele cheie pentru fiecare proiect
Gestioneaza taskurile, bugetele, resursele materiale, fisele de pontaj, facturarea, profitabilitatea si raportarea pentru fiecare proiect in parte.
Functionalitati
- Monitorizarea costurilor la nivel de proiect
- Evidenta costurilor, inclusiv pentru resurse materiale, forta de munca, servicii, bunuri
- Alocarea automata a cheltuielilor indirecte pe baza unor formule predefinite
- Gestionarea tuturor scenariilor posibile de facturare
- Management eficient al timpului si resurselor
- Facturarea materialelor in functie de client si tipul de activitate
- Introducerea fiselor de pontaj de pe orice dispozitiv cu browser
- Monitorizarea in timp real a costurilor efectuate
Minimizeaza erorile din depozit cu terminalele mobile
Realizeaza cu usurinta, direct de pe telefon sau tableta activitati de picking, impachetare, transfer, inventariere si nu numai, prin simpla scanare a codurilor de bare.
Functionalitati
- Realizarea operatiunilor din depozit cu cititoarele de coduri de bare
- Generarea listelor de picking si a etichetelor
- Automatizarea activitatilor de receptie si asezare marfa
- Acces direct din aplicatia mobila a sistemului ERP la functiile WMS
- Picking, impachetare, receptie, asezare, scanare coduri de bare
- Gestionarea miscarilor de marfa in depozit
- Inventarierea rapida prin scanarea codurilor de bare
- Selectarea transportatorului si generarea etichetelor de livrare
Acces la date critice oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv
Obtine acces rapid la functionalitati specifice zonelor de vanzare, CRM, service, WMS sau management de proiect, informatiile fiind perfect sincronizate cu sistemul ERP.
Functionalitati
- Programarea vizitelor si gestionarea contactelor
- Administrarea comenzilor si verificarea starii acestora
- Crearea si rezolvarea incidentelor cu adaugare de imagini si notite din teren
- Gestionarea interventiilor de service folosind sugestiile de traseu
- Inregistrarea timpilor de lucru si verificarea intalnirilor din trecut
- Administrarea echipamentelor (receptie, iesire, transfer, inventar)
- Citirea codurilor de bare pentru inventariere, picking, impachetare si livrare
- Organizarea activitatilor de vanzare din teren
Decizii mai bune de business, bazate pe informatii precise
Obtine acces la o varietate mare de resurse de raportare si analiza, concepute pentru a optimiza procesele de lucru, sustine luarea deciziilor informate si creste eficienta operationala.
Functionalitati
- Acces la rapoarte standard (balanta contabila, profit & loss, cashflow etc.)
- Rapoarte pentru diferite zone de business: achizitii, vanzari, stocuri, service etc.
- Acces rapid la rapoarte si dashboarduri intr-un format usor de inteles
- Urmarirea starii proiectelor, sarcinilor si indicatorilor cheie de performanta
- Integrare BI si CPM pentru analize avansate, forecast sau bugetare
- Identificarea dificultatilor financiare prin analiza detaliata a rapoartelor
Ce spun clientii
Rezultate remarcabile obtinute de Sipex Company cu solutiile integrate de la Senior Software

De cand am implementat SeniorERP, timpii s-au imbunatatit pe toata linia operationala. Am eficientizat fiecare transport si tinem sub control costurile privind consumul de combustibil. Intotdeauna putem analiza cu atentie daca, ce, cand sau cat trebuie sa comandam, in functie de rotatia pe care ne-o dorim si de alte criterii. Putem urmari vanzarile pe agent, pe zona, pe tip de produs si putem vedea profitabilitatea pe agent, pe punct de lucru si nu numai.
Costin Gheorghe
SeniorERP
ERP 100% romanesc, cu licentiere flexibila si implementare rapida
SeniorERP este o solutie software ERP romaneasca flexibila si usor de implementat, cu o interfata intuitiva, care ofera rezultate rapide si adaptare usoara la mediul de business local. Sistemul incorporeaza know how din peste 500 de implementari in companii de productie, distributie si retail.
- Sistem ERP dezvoltat si implementat in totalitate de Senior Software
- Software ERP cu timp redus de implementare
- Interfata moderna, usor de utilizat
- Gama larga de functionalitati integrate
- Ofera un mod de lucru unitar pentru toate departamentele companiei
- Este extrem de flexibil si usor de adaptat nevoilor oricarei afaceri
SENIORXRP
ERP destinat companiilor mari, sau cu fluxuri de lucru unice
Flexibil, integrat si mobil, SeniorXRP vizeaza procese de business specifice din companii cu multiple domenii de activitate si cu multe integrari de sisteme. SeniorXRP este o solutie de tip web-based dezvoltata pe o platforma de ultima generatie, care acopera cu succes o varietate mare de verticale de business. Aplicatia poate fi accesata atat din browser, cat si de pe un dispozitiv mobil.
- ERP complet, performant, pentru managementul afacerilor complexe
- Sistem dezvoltat pe o platforma internationala, multi-premiata, unica pe piata din Romania
- Functionalitati extinse de CRM, WMS, portal B2B, management documente
- Permite extinderea functionalitatilor sau adaptarea lor la specificul organizatiei
- Usor de integrat cu orice aplicatie
- Gestioneaza cu succes volume mari de date
Noutati
Studii de caz si articole utile
VITACOM a redefinit procesele de lucru si a obtinut flexibilitate [...]
Vitacom, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse si accesorii electronice de pe piata romaneasca, isi gestioneaza activitatea cu ajutorul solutiei SeniorXRP, care acopera cu succes procesele de lucru ale companiei folosind cele mai noi tehnologii...

VIDEO SensoPRO – de la 1.500 la 3.000 de comenzi procesate zilnic cu ERP si WMS
Avand la dispozitie softuri integrate, retailerul online gestioneaza cu succes un portofoliu variat de peste 16.000 de produse si vanzarile prin cele 4 magazine online proprii si 5 platforme de tip marketplace, catre Romania, Bulgaria si Ungaria. Afla din video toate beneficiile obtinute de SensoPRO Milano, important distribuitor de produse

Spy Shop a automatizat intregul flux de vanzare si a redus cu 80% timpii de picking, folosind sistemele Senior Software
Spy Shop, lider al pietei online din Romania in distributia de sisteme de securitate, a conectat toate fluxurile de lucru si a optimizat operatiunile logistice si de vanzari

Agroland a crescut eficienta activitatilor logistice cu 60% prin automatizarea proceselor, utilizand solutii integrate Senior Software
Inainte de parteneriatul cu Senior Software, Agroland utiliza un program de gestiune si contabilitate care nu mai raspundea cerintelor companiei aflate in plina expansiune. Limitarile acestui sistem au generat intarzieri semnificative in obtinerea informatiilor esentiale despre activitatea magazinelor si retelei de distributie