Vanzari
Managementul activitatilor de vanzare
SFA & CRM
Planifica si gestioneaza eficient toate activitatile de vanzare!
Functionalitatile SFA si CRM integrate nativ in solutia ERP de la Senior Software, ofera suport echipelor de vanzari si permit administrarea optima a activitatilor de vanzare, analiza datelor despre clienti si nu numai.
Fie ca ai nevoie de un soft SFA care se concentreaza pe procesul de vanzare sau de o solutie CRM ce are in vedere toate interactiunile dintre companie si client, cu sistemul ERP beneficiezi de:
- Gestionarea optima a activitatilor din zona de marketing si vanzari
- Reducerea timpilor dedicati activitatilor pre-vanzare si post-vanzare
- Imbunatatirea interactiunilor cu clientii si a fluxurilor de lucru
- Maximizarea productivitatii agentilor de pe teren
- Cresterea profitabilitatii companiei si diminuarea costurilor
Caracteristici
Imbunatateste relatiile si interactiunile cu clientii si obtine control total asupra operatiunilor din zona de vanzari!
Prin implementarea unei solutii de gestionare a relatiilor cu clientii si partenerii, precum si a diferitelor activitati desfasurate de angajatii din zona de vanzari, companiile pot automatiza si optimiza activitatea intregii echipe si pot imbunatati relatiile cu clientii si partenerii.
Flexibilitate
Accesibilitate
Integrare
Adaptabilitate
Sistemele Senior Software sunt mult mai flexibile decat programele pe care le foloseam. Solutia ERP prezinta functionalitati superioare si permite integrarea unei game mai mari de activitati precum oferte, trimitere de e-mailuri si rapoarte, comunicare prin task-uri etc. Fiind adaptata dupa modul nostru de operare, acum putem folosi modulul de oferte, am reusit sa includem si politicile de aprovizionare in grid-urile modulelor, am adaptat rapoartele la nevoile noastre si tinem si contabilitatea in acelasi ERP.

Tiberius Eva, Administrator – Atma Grup
CRM
Dezvolta relatii de business profitabile cu ajutorul functionalitatilor din CRM!
Perfect integrata cu solutia ERP, componenta CRM contribuie la o mai buna organizare a resurselor si la optimizarea managementului relatiilor cu clientii. Sistemul permite accesul rapid la informatii precise si actualizate despre vanzari, clienti si stocuri, oferind o vizibilitate sporita in fiecare etapa a procesului de vanzare. In plus, acesta te ajuta sa:
- Elimini traskurile manuale, oferind angajatilor posibilitatea de a dedica mai mult timp interactiunilor cu clientii
- Obtii acces la date actualizate, avand astfel posibilitatea de a raspunde solicitarilor clientilor intr-un timp scurt
- Imbunatatesti calitatea serviciilor oferite, personalizandu-le in functie de cerintele specifice ale clientilor
- Optimizezi procesele de marketing prin segmentarea eficienta a publicului tinta si analiza detaliata a rezultatelor
SFA
Optimizeaza activitatile de vanzare si creste productivitatea echipelor de pe teren cu aplicatia SFA!
Solutia de automatizare si optimizare a activitatilor desfasurate de agentii de vanzari, le permite distribuitorilor si producatorilor sa isi imbunatateasca operatiunile din teren si sa creasca profitabilitatea.
- Minimizezi timpii dedicati activitatilor pre-vanzare si post-vanzare datorita terminalelor mobile
- Reduci costurile operationale, a retururilor si a erorilor aparute in procesul de vanzare sau livrare
- Optimizezi operatiulie de vanzare si sa imbunatatesti majoritatea fluxurillor de lucru din companie
- Maximizezi productivitatea agentilor prin accesul rapid la istoricul vanzarilor si alte date relevante
Ce spun clientii
Nett Front a crescut volumul de comenzi cu 30% cu ajutorul sistemelor software

Datorita functionalitatilor CRM din sistem, ne este mult mai usor sa accesam istoricul interactiunilor cu fiecare client si sa planificam activitatile viitoare in relatia cu acestia. De asemenea, avem o evidenta centralizata a clientilor, rapoarte, dar si date legate pe partea de produse de marketing, cat si in ceea ce priveste cerintele pietei.
Matei Mircea
Mobilitate
Personalizeaza etapele de vanzare si genereaza mai multe oportunitati!
Echipele de vanzari se afla in relatie directa cu clientii si prospectii si sunt cele mai in masura sa identifice nevoile acestora. Cu ajutorul aplicatiilor de tip CRM si SFA, utilizatorii pot inregistra rapid feedbacul clientilor si alte informatii din piata, astfel incat au posibilitatea de a identifica si valorifica intr-un timp cat mai scurt oportunitatile de vanzare sau de dezvoltare a bussinesului.
Capturarea datelor clientilor
Gestionarea interactiunilor cu clientii
Optimizarea oportunitatilor de vanzare
Segmentarea clientilor
Fidelizarea clientilor
Imbunatatirea relatiilor pe termen lung
Esti pregatit sa ne cunoastem?
Noutati
Studii de caz si articole utile
STUDIU DE CAZ VIDEO: De Coltesti a redus cu 40% timpii de lucru [...]
Producatorul lactatelor din depresiunea Trascaului a investit de-a lungul anilor in programe moderne pentru managementul integrat al afacerii, de la Senior Software, reducand costurile si imbunatatind semnificativ performantele de business prin automatizarea fluxurilor de lucru.

Magazinul ideal – ce este si cum te poate ajuta sa castigi la raft
Din perspectiva ta ca jucator in piata de FMCG, conceptul se refera la acel punct de vanzare – magazin, supermarket, hipermarket, etc. care atinge…

Pro Activ a diminuat semnificativ impactul volatilitatii preturilor asupra companiei cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software
Vezi video si afla ce beneficii a obtinut distribuitorul de materiale pentru constructii Pro Activ, in urma implementarii sistemelor SeniorERP si SeniorVisualBI pentru automatizarea…

Rezultate remarcabile obtinute de Sipex Company cu solutiile integrate ERP, BI, SFA si B2B
In urma implementarii solutiilor de la Senior Software, toate informatiile de interes din compania Sipex se regasesc intr-o baza unica de date, fiind usor de accesat si interpretat de catre distribuitor. Echipa manageriala beneficiaza de control si vizibilitate completa asupra intregii afaceri, avand la dispozitie toate parghiile necesare pentru a